bloggandet

Hej!
Vet inte hur jag ska göra med bloggandet,jag får ju inte sitta med datorn förräns typ i Mars. Och uppdateringen kommer ju bli hur dålig som helst,och vi kommer tappa läsare. Jag tycker att det är jätte roligt och blogga om mode och smycken och sånt. Men jag får ju inte sitta vid datorn ..
jaja, får se vad jag gör med det. Kan ju sitta vid skolans datorer ,men har ju typ aldrig tid med det. Iallafall, idag har jag inte gjort så mycket. Lågit i min säng och lyssnat på musik. Får ju typ inte göra nåt annat! FUCK OFF alltså. Vorde inte "ta ut min ilska" på bloggen. Men vafan ska man göra, varför får man inte sitta vid datorn bara för att man har gjort en liten grej?
Jag vill verkligen blogga, för det är verkligen min grej. Men jag har verkligen tid,eller jag får inte sitta vid datorn som sagt.

Nog om det. Imorgon är det skola , ska nog inte gå dit. Ush! tänker nog skolka,säga att jag är sjuk eller nåt.Pallar inte med all skit i skolan. När jag gick i 7an sa alla att 8an var slappt,haha! knappast. Har ju typ 100 läxor varje dag.Nej , men ungefär typ 70 sidor tills nästa vecka i NO. Så jag får nog va hemma och läsa det imorgon.Missar alla andra lektioner men jag orkar verkligen inte!
Jo,nu är vår nya design uppe på bloggen! visst var det fin?.Den blev perfekt till bloggen,Tack Sofia!
hennes blogg: HÄR

Kolla den här outfiten! visst är den underbar? , från Bikbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0