ALLA HJÄRTANS DAG

hej !
idag är det alla hjärtans dag , är hemma och är ledig idag . är vi lediga för att det är alla hjärtans dag eller är det för nåt annat? idag vaknade jag ungefär vid nio , då gick jag upp kollade lite på tvn och nu sitter jag här . idag vet jag inte vad jag ska göra ,  kanske går någon bra film på bion idag? eller gör det det på alla hjärtans dag? aja vi får se. Kanske blir en tur ut på stan igen .. haha , känner att jag shoppar hela tiden men det är ju såå kul !! :D haha , kanske ska köpa den där t:shirten som jag visade i ett inlägg . Blir nog ett inlägg när jag kommer hem , så jag kan visa vad jag köpt ;) eller så blir det nog imorn , kanske i skolan eller när jag kommer hem . vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0